ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów

Zwroty

W terminie 14 dni można odstąpić od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Klienta.

W takiej sytuacji należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu (formularz dostępny poniżej), przed upływem terminu 14 dni. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres: IPD CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcudak@ipd.com.pl lub inf@ipd.com.pl.

Po otrzymaniu formularza niezwłocznie z Klientem skontaktuje się Przedstawiciel Sprzedawcy w celu ustalenia dalszych kroków.

Wszystkie obowiązujące regulacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w regulaminie sklepu (§ 11).

 

Reklamacje

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: IPD CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcudak@ipd.com. Przedstawiciel Sprzedawcy rozpoznaje oraz udziela odpowiedzi na otrzymaną reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szablon formularza reklamacyjnego został umieszczony poniżej.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Wszystkie regulacje dotyczące reklamacji są dostępne w regulaminie sklepu (§8, §9).

Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji.

 

Translate »