ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów
W terminie 14 dni można odstąpić od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Klienta.
W takiej sytuacji należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu (formularz dostępny poniżej), przed upływem terminu 14 dni. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres: IPD CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcudak@ipd.com.pl lub inf@ipd.com.pl.
Po otrzymaniu formularza niezwłocznie z Klientem skontaktuje się Przedstawiciel Sprzedawcy w celu ustalenia dalszych kroków.
Wszystkie obowiązujące regulacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w regulaminie sklepu (§ 11).
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: IPD CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kolonia Stella 43, 32-501 Chrzanów lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcudak@ipd.com. Przedstawiciel Sprzedawcy rozpoznaje oraz udziela odpowiedzi na otrzymaną reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szablon formularza reklamacyjnego został umieszczony poniżej.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
Wszystkie regulacje dotyczące reklamacji są dostępne w regulaminie sklepu (§8, §9).
Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji.